Äntligen STYLEBY


Jag är väl den sista som bloggar om den här tidningen nu men jag måste ju bara för förklara hur glad jag blev när jag hittade den i postboxen. Jag sa senast igår att om den inte kommer imorgon (idag) så ska jag fan maila in och klaga och så köper jag den nu i affären istället. (kände att alla andra hade fått den förutom jag) Men jag struntade i det och där låg den idag. Sådan lycka. Hann bara snabbläsa den lite innan jag åkte tidigare idag men so far so good måste jag säga. Älskar uppslaget "spets, aquablock eller metallic". Såg väldigt mycket jag ville ha. Jag kom också på att jag måste investera i en grå t-shirt. Det ska jag göra imorgon. Nu serveras det snart mat, är himla sugen på att sätta tänderna i den där goda fetaost-salladen. Åker hem ikväll runt 22, skriver när jag kommer hem eller så hörs vi imorgon! Hejsvej!
Kommentarer










Trackback