170911

Mår: Helt okej.
Vill: ha lite mer pengar.
Ska: snart gå hem till min favorit Erika och mysa lite.
Har: precis käkat.
Är: sugen på att resa.
Drömmer om: drömskorna från Proenza Schouler.
Längtar till: jul.
Fasar inför: -
Idag: har jag inga bestämda planer, men hoppas på bio ikväll.
Imorgon: ska jag ha lite kvalitétstid men min gosse.
Igår: hade jag en superkul kväll med världens finaste vänner.
Nu: ska jag gå hem till Erika med Hampus.
Vill se: final destination 5 på bio ikväll. Vill göra: en makeover.
Glad över: min familj och mina vänner.
Arg på: ingen, mest irriterad på nästan alla.
Rädd för: kryp i all dess form. Har alltid varit och kommer alltid att vara.
Nyfiken på: nya människor.
Lycka: är när man vaknar tidigt en morgon och sen vet att man kan få somna om.
Sorg: -
Älskar: Hampus, mer än allt.
Hatar: lök.
Äter: för mycket.
Sover: alldeles för lite.
Dricker: red bull.
Dansar: jämt.
Lever: nu, i guess.
Kommentarer
Isabelle

Åh, kryp usch, nya människor, ja. :) Fin du verkar vara.

2011-09-17 @ 20:13:38
http://isobelskareng.blogg.se/










Trackback