DRINKIN' WITH MY BITCHES

Har en så kallad "bloggtorka" och har inte mycket att skriva om, och ingen har väl missat nya samarbetet mellan H&M och Marni som alla skriver om så jag tror mer att jag gör er en tjänst att inte skriva om det i och med att alla andra gör det.

Men vad händer just nu då? Nja, jag är nu mera en single lady och igår bokade jag och Vickan flygbiljetter till Gran Canaria, igen, tredje gången vi far dit i loppet inom två månader. Fett. Kommer fira jul och nyår där nere, och inte nog med det så kommer även Nadja och Johanna befinna sig där nere vid ungefär samma tid. Och vi kommer stanna i fyra veckor denna gången. Ännu mer fett. Och imorgon är jag ledig.
Kommentarer
Fanny

berätta om gran canaria, är det mycket fest, varmt och så där nere nu? :)



Tur att det heter GRAN canaria så ni kan fira jul där nere ;)

2011-11-29 @ 19:53:20
http://fpettersson.webblogg.se/
Anonym

Hur har ni råd?!

2011-12-01 @ 14:02:02
Nathalie

Anonym: No idea..

2011-12-01 @ 23:56:16
http://nathaliejo.blogg.se/










Trackback