I_BRIST_PÅ_ANNAT

Vilken svordom använder du mest? Oj, alldeles för många. Ofta mashup's så som fittans-kukhål. Bra ord.
Äger du en ipod? Ja det gör jag, men använder aldrig..
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Just nu - ingen. Skoldagar - 07.00.
Hur många resväskor äger du? Ingen typ, lånar oftast av någon annan om jag ska resa.
Använer du flip-flops? Aldrig någonsin. Hatar ljudet.
Var köper du dina matvaror ifrån? Maxi eller ica atterdags.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden. Mina vänner vet hur ofta jag kan vara med på bild. Att dra en seriös pose skulle jag aldrig göra.
Vilken var den senaste filmen du såg? Såg en igår, men har inget som helst minne av vad den hette.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Min dreamjacket från Helmut Lang, haha. En fin bil till min prins.
Har någon någonsin kallat dig lat? Jora, för ofta.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna fortfare? Nej, men skulle behöva!
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Har ingen sån :(
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Avicii, helt klart. Han kan inte göra dålig musik.
Har någon berättat en hemlighet för dig den där veckan? Nej, typ inte.
När var senast någon stötte på dig? Igår. Erika är en riktig raggare.
Vad åt du till middag senast? Spagetti och köttbullar. I know, fab.
Använder du huvtröjor? Nja, sällan. Kanske är jag är ute och går dock.
Kan du vissla? OM jag kan
Vem ringde dig senast? Min pojk
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Vilda musen på Gröna lund, fruktansvärt roligt.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Tror jag nog..
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0498
Tittade du på tecknat när du var liten? Still do!
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Vet inte riktigt om man kan kalla de köpcentrum, vet ärligt talat inte vad det är för något vi har här.
Hur många syskon har du? En storebror, 20 år.
Är du blyg inför det motsatta könet? Ja i början är jag blyg mot alla, tjejer som killar. Men inte sen!
Vilken film kan du alla replikerna till? I stort sett alla avsnitten av Sex and the city faktiskt.
Äger du några band t-shirts? Nej.
När flög du senast? När jag flög hem från Turkiet i våras.
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 2 stycken, en till mig och en till Hampe.
Läser du för skojs skull? Nje, inte böcker. Men bloggar och tidningar!
Pratar du några andra språk? Engelska och dålig spanska.
Diskar du din egen disk? Hampus gör och istället städar jag.
Har du gråtit offentligt? Jofan.
Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop ja.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Typ inte, men det hade ju varit kul.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? En piercing i flärpen vid örat hade varit fint.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Ja faktiskt, men vem fan går på date?
Kan du kasta macka? Nej :(
Har du någonsin varit på Jamaica? Faktiskt inte.
Vad har du med dig in på bion? Bon aqua och turkisk peppar.
Vem var din favoritlärare och varför? Christina tror jag hon hette, hade henne i svenska förut. Tokbra.
Har du dejtat någon av en annan religion? Nix.
Vad har du för väder? Kallt, blåsigt.
Har du en blogg? Tydligen.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Engelska och svenska.
Gillar du att flyga? Ibland.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Finns många.
När sov du senast på golvet? Det var nog längesen.
Vilken är din favoritdrink? Alla som innehåller alkohol. Haha, fy vilket töntigt svar.
Gillar du din boende-situation? Det gör jag absolut, tillsammans med min pojke i egen lägenhet. Perfekt ju.
Hur många timmar måste du sova för att kunna funsgera? Vet inte, typ 10.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Väldigt sällan. Himla skönt.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Jag gjorde ju det..
Vilken är din favoritfrukt? Vindruvor, alla tider.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Hell no.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 19
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Inte alls.
Tror du på liv på andra planeter? Nej faktiskt inte.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Kan inte komma ihåg..
Tror du att Gud är man eller kvinna? Man
Vad var det senaste du åt? Kycklingspett från Joda.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Samma.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Undrar fan det.
Gillar du senap? Nej.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag vill dö.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Aldrig någonsin.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Shrek
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej.
Tycker du om att krama folk? Jaa, love it.
Skulle du säga att du är trendig? Njee, eller jag försöker väl så gott jag kan. Tar oftast på mig det jag tycker är snyggt.
Äger du en digitalkamera? Ja.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Blondinbella, Ashlee Olsen.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Så in i norden.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Jag läser inte böcker saja.
Tycker du att du är attraktiv? Verkligen. Skoja.
Vad är du allergisk mot? Dryga människor. Hahaha
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Verkligen inte, så satans gott.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Ingen aning. Men om jag fick välja själv så, Melvin. Favvonamnet.
Kommentarer
Emma

Ja, från Zara! Världens gosigaste och finaste :)

2011-09-23 @ 20:11:25
http://emsyem.blogg.se/
isabelle

Fittans-kukhål. Heh. Den är bra. Använder den själv flitigt.











Trackback