EN_LISTA_EN_LÖRDAG

Gillar: mys med H, att umgås med mina närmsta vänner (B, B, I, I, E, E, E, M, V, N, J)
Gillar inte: dryga/oförskämda/malliga människor. Korvstroganoff och lök.
Blir glad av: Glada kommentarer, komplimanger, vänner och H.
Modekjedja: weekday, zara.
Modetidning: STYLEBY
Läser annars: Alltså ingenting förutom bloggar och tidningar.
Lyssnar på: House i största allmänhet
Dricker: Loka likes L.A - Coconut dream
Äter: Helst av allt? joda's kycklingspett
Färg: tråkigt, men sant: svart
Smink: Kan inte leva utan min eyeliner..
Skor: Älskar ju high-heels men converse, oftast.
Vad klär du dig helst i: Min svarta favoritklänning från Indiska. (kan lägga upp bild på den inom kort)
Vad klär du dig aldrig i: Ballerinaskor
Sparare eller slösare: Har aldrig sparat och kommer aldrig att göra
Morgon - eller nattmänniska: Helt klart morgon! Finns inget bättre än att sätta alarm och sen kunna somna om.
Favoritgodis: Saltlakrits!! Dör.
Favoritfilm: The hangover. 1 och 2. Eller the proposal.
Favoritserie: Sex and the city, helt klart. Får aldrig nog.
Vad vill du jobba som: Stylist verkar hur kul som helst.
Syskon: Storebror Andreas. Två är äldre än mig.
Pojkvän: Oh ja, min Hampiiiee!! 28 månader tillsammans
Dröm pojkvän: Låter sjukt töntigt men Hampus. Världens snällaste (true), underbart snygg, bästa humorn och muskulösa armar. Mums.
Hur många barn vill du ha: Alltså, jag gillar inte barn efter åldern 3. Men två. En tjej, en kille. 
Favorit årstid: Sommar, helt klart. Fast är ju riktigt stort fan av Julen..
Höstplaner: Fylla 18! Och hoppas på resa med mina vänner.
Favorit väder: Varmt, sol med en lätt bris.
Spelar du instrument: Nej inget. Men kunde köp varm korv på blockflöjt i första klass.
Gillar du att sjunga: Ja, varje dag. 
Har du tatuering /piercing? Piercing!
Humör just nu: Trött, törstig och hungrig. Bra humör
Kommentarer
isabelle

köp varm korv på blockflöjt är fan inte fy skam!











Trackback