WISHLIST / INITIAL

Okej, någon gång i veckan har jag tänkt att lägga upp någonting som jag vill ha. Jag vet, det gör jag redan men nu tänker jag mig mer som en kategori fast ändå inte. Kanske ett plagg eller en sak jag tycker det är värt att lägga lite extra pengar på. En bra "investering". Visst, det finns alltid saker man vill ha men detta hade jag tänkt mig att det ska vara en grej jag verkligen verkligen verkligen vill ha. Som en önskelista jag ska bocka av. Det kommer bli som ett litet "projekt" att köpa just den grejen. Okej? Nej jag kommer väl förmodligen inte att köpa alla sakerna som kommer upp på önskelistan men ja, wish me luck! Hoppas ni gillar't.


Första saken på önskelistan just nu är det här halsbandet. Ett halsband man har på sig hela tiden, även när andra större halsband åker på. Ett halsband man till och med sover i. Liksom everyday use. Jag hade tänkt mig ett H. Det finns i vitt och gult guld och man kan även lägga till en diamant. Jag vill nog ha gult utan diamant, precis som på bilden ovan. Finns att köpa här.
Kommentarer
Anonym

hello, I want to know if you have the website i can purchase this...

2011-12-09 @ 18:06:53
Nathalie

Sv: hello, yes ofcourse. You can buy it here: http://www.zoechicco.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=29_1_8&products_id=114

2011-12-10 @ 13:05:45
http://nathaliejo.blogg.se/










Trackback