TWO YEARS TIME

WOW vilken helg säger jag bara. Har hunnit med mycket. Bla. En tripp till Köpenhamn, gick längs med hela ströget, gick in på COS som jag längtat efter sen förra året. Köpte bara tre plagg i Köpenhamn men tre värda sådana. Riktigt nöjd må jag säga. Kan visa imorgon om någon nu skulle vara intresserad! Har också hunnit med en tur inne på Ikea och småhandlat lite nya glas (behövdes i och med att alla som någonsin varit i min lägenhet förstört ett eller två glas var. True story), spanade också in en himla fin soffa vi ska köpa inom kort och en jäkligt fin matta i hör och häpna, kohud. Låter ju jäkligt disq. men så fin den va. Kommer bli perfekt på mitt vita trägolv. Imorgon ska jag träffa Ida som jag inte sett på länge, och ta en fika för att catcha up. På kvällen lutar det mot bio med min fina mami. Nu ska jag se någon häftig Csi-film Hampus laddat ner som jag bara mååste se. 2 år på oss idag förresten. 2 perfekta år. xx
Kommentarer
Emmy Winther

Grattis till er älskling!

2011-01-25 @ 15:52:44
http://emmywi.blogg.se/










Trackback