IDAG







Littleplastichorses, knightcat

Idag har jag varit så äckligt trött. Somnade en kortis på första lektionen, men jag somnade verkligen i djupsömn så det blev en powernap som höll sig i någon timme. Nu är jag helt slut igen men försöker hålla mig vaken, att somna klockan halv nio vore väl skandal, måste också vänta på Big Brother som börjar klockan 22. Skitprogram men klart man ska följa.
På fredag eftermiddag far jag och min darling till Stockholm över helgen, vi tar nya bilen med oss så vi kan ta oss lätt och bekvämt. Har hört att det ryktas om ett besök på Ikea också, ska pröva ut en ny fin soffa och kaaanske köpa den dära kohuds-mattan jag så gärna vill ha.
Nu ska jag ta en nypa luft, tvätta ansiktet och sedan bädda ner mig i sängen. xx
Kommentarer
Anna

Sv: Tack tack, då måste jag in och kika på den!

2011-02-22 @ 09:01:14
http://annnnnnas.blogg.se/










Trackback