JAG ÄLSKAR..

att det snart är ett nytt år. mina vänner. olästa sms på morgonen. att vara extremt trött och då få lägga mig i min egen säng. när jag hittar den bekväma sovställningen. fina kommentarer. gran canaria. när en outfit blir precis lika fin som jag föreställt mig. min nya myshörna som jag ska sova i i någon dag, (är utan säng för tillfället). att prata strunt med mina vänner. när det är lagom temperatur när jag ska sova. att vara hungrig på morgonen. att gå och lägga mig nyduschad. att somna till en film. doften av nya kläder. överraskningar. målade naglar. (ibland) att jag bor helt för mig själv. bas t-shirtar. köttbull -och rödbetsalladsmacka. bruna ögon. att strosa runt inne på kustnära och drömma mig bort (inredningsbutik i Visby). att jag har lov. soliga vinterdagar. att vakna tidigt och sedan somna om. att se fram emot något. paljettleggings. paco rabanne - one million. big boobies. emmanuelle allt's klädstil. rachael zoe. att träffa någon jag inte träffat på länge. att jag och vickan kan dansen till "ai se eu te pego". att kramas. katter. maroccan oil. att skratta. mina allt för snälla föräldrar. ost och bacon baguetten på upper crust. mys.
Kommentarer
victoria

och jag älskar dig! :)

2011-12-27 @ 14:08:03










Trackback